reklama

Európsky Parlament dnes schválil novú delegáciu europoslancov na Slovensko

Európsky Parlament dnes schválil novú delegáciu europoslancov na Slovensko. Europoslanci navštívia Slovensko po druhýkrát.Zatiaľ nie sú známi členovia delegácie, tých budú v najbližších dňoch nominovať politické skupiny LIBE výbor

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dnes bola schválena nová delegácia z Európskeho Parlamentu na Slovensko, v poradí už druhá. Zatiaľ nie sú známi členovia delegácie (aka fact finding mission), tých budú v najbližších dňoch nominovať politické skupiny Výboru pre občianske slobody (LIBE výbor). Delegácia zavíta na Slovensko pravdepodobne v jesenných mesiacoch. Taktiež je pravdepodobné, že členmi delegácie na Slovensko budú členovia novovzniknutej pracovnej skupiny "Právny štát a bezpečnosť novinárov" vrámci LIBE výboru s predsedajúcou europoslankyňou Sophie in 't Veld, čo zorganizovala híring (vypočúvanie) v Európskom Parlamente minulý týždeň. Híringu sa o.i. zúčastnili predstavitelia generálnej a špeciálnej prokuratúry zo Slovenska a nová viceprezidentka slovenskej polície Jana Maškarová ako aj česká investigatívna novinárka Pavla Holcová, bývalá spolupracovníčka Jána Kuciaka a bývalý zahraničný redaktor RTVS Matúš Dávid. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stálymi členmi LIBE výboru zo slovenských europoslancov sú Monika Beňová (S&D) a József Nagy (EPP).

 

Veronika Jankovičová

Veronika Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka,veľkú časť svojho života som prežila v zahraničí. Vyštudovala som žurnalistiku a politológiu na Komenského univerzite a študovala som aj v škótskom Edinburgu.10 rokov som pracovala v Európskom parlamente. Neskôr som si založila občianske združenie s ktorým som organizovala návštevné skupiny európskych inštitúcií pre našich študentov a po tragédii vo februári 2018 som organizovala protesty Za Slušné Slovensko pre slovenskú komunitu v Bruseli. Na základe týchto aktivít som bola oslovená kandidovať v eurovoľbách v roku 2019,následne som sa vrátila na Slovensko. Po návrate som organizovala konferencie so zahraničnými expertami na eurofondy,ktorí sa delili o svoje skúsenosti so Slovákmi ako efektívne riadiť eurofondy. Venujem sa lokálnemu aktivizmu v našom susedstve v Starom Meste,kde sme sa zasadzovali o záchranu 2 parčíkov.Rada cestujem,obdivujem slovenské výtvarné umenie,chodievam na hudobné festivaly,koncerty a športujem.Zbožňujem prechádzky v Karpatoch so psom Dáškou Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu